Tràmit amb certificat Reserva de sales i/o d'equipaments municipals

Ocupació d'instal·lacions municipals per realitzar actes lúdics, socials o culturals.

Tramitació

Qui ho pot demanar: La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da. 

Quan es pot demanar: Durant tot l'any.

CostSense cost per les entitats sense ànim de lucre.

Quadre de quotes per particulars o empreses (imports de la taxa per gaudir-ne 3 hores): 

1.- CAN PASQUAL  

- Sala d'actes 98€ (Import hora extra 33€)

- Vestíbul 87€ (Import hora extra 30€)

- Pati 101€ (Import hora extra 34€)

2.- AUDITORI ESCOLA MÚSICA 99€ (Import hora extra 33€)

3.- SALA D'ACTES CENTRE DUAL 96€ (Import hora extra 32€)

4.- SALA ACTES BIBLIOTECA "L'ATENEU" 100€ (Import hora extra 34€)

5.-SALA EXPOSICIONS CARRER DELS ARBRES 50€ setmana, quota mínima (es considera per exposició una durada de 10 dies, de divendres a diumenge de la semana següent)

Terminis resolució: 3 mesos

Efectes silenci: Negatiu

Formes de tramitació

  • TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Per iniciar Tramitació Electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar i enviar.

    Un cop presentada la sol.licitud rebreu a l’adreça de correu electrònic que heu consignat el document de pagament amb el que podreu abonar les taxes a través de les entitats bancàries i formes de pagament que hi consten, dins del termini que hi figura al peu. L’Ajuntament verificarà el pagament. No caldrà que presenteu cap justificant.

     

  • TRAMITACIÓ PRESENCIAL:

    Oficina d'Atenció Ciutadana (Plaça de l'Ajuntament, 1)

    Horari d'hivern (del 16 de setembre al 14 de juny)

    • De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
    • Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)
    • Dimarts i dimecres, de 2/4 de 5 de la tarda (16.30) a 7 del vespre (19.00h)

    Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)

    • De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
    • Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)

    Per fer la Tramitació Presencial i per una atenció més àgil, us recomanem reservar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web: https://citaprevia.esparreguera.cat/. Haureu de portar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR. En l'apartat IMPRESOS podeu descarregar-vos la Sol·licitud d'utilització d'instal·lacions municipals. Per realitzar qualsevol gestió presencialment és necessari presentar el document d’identitat original.

     

    Un cop presentada la sol.licitud se us estendrà el document de pagament amb el que podreu abonar les taxes a través de les entitats bancàries i formes de pagament que hi consten, dins del termini que hi figura al peu. L’Ajuntament verificarà el pagament. No caldrà que presenteu cap justificant.

     



Documentació que cal aportar

 TRAMITACIÓ PRESENCIAL:

Sol·licitud d'utilització d'instal·lacions municipals (en l'apartat de IMPRESOS d'aquesta mateixa pàgina)

Normativa

Ordenança Fiscal núm. 41, reguladora de la utilització dels espais municipals.

Observacions

 CONDICIONS D’ÚS

1.- La utilització de l’espai no es podrà efectuar fins que no s’hagi abonat la liquidació corresponent.

2.- L’autorització queda anul·lada quan s’acabi la durada per a la qual ha estat autoritzada.

3.- L’entitat es compromet a respectar els horaris, les normes d’utilització de l’equipament i les condicions conjuntament establertes, i és la responsable del bon funcionament de l’activitat.

4.- Després d’haver utilitzat qualsevol espai, s’ha de deixar tal i com s’ha trobat inicialment i en bones condicions de neteja.

5.- Quan una activitat autoritzada s’anul·li, cal comunicar-ho per escrit, i amb antelació suficient.

6.- L’incompliment dels requisits anteriors pot ser objecte de denegació de futures sol·licituds de l’entitat.

7.- En cas de la Sala d’Exposició, cal saber que són a càrrec de l’expositor:

- El transport de les obres, i el muntatge i desmuntatge els dies que s’indiqui.

- La pòlissa d’assegurança de l’obra exposada.

- Assumir la vigilància.

- Deixar la sala en les mateixes condicions en què s’ha cedit i assumir les despeses derivades de desperfectes que es puguin generar.

- No està permès clavar, foradar o pintar res que pugui fer malbé els plafons expositors, sense autorització expressa i escrita de la regidoria de Cultura.

- El sol·licitant, individualment o en representació del grup, entitat o associació, es compromet i s’obliga a les condicions que fixa el decret d’aprovació del funcionament de la sala.

La meva carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
Ajuntament d'Esparreguera
Plaça de l'Ajuntament Nº1
08292 Esparreguera
Tel: 93 777 18 01
Fax: 93 777 59 04
E-mail: oac@esparreguera.cat
Ajuntament d'Esparreguera
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

ASP.NET_SessionId

Cookie creada cada cop que s'accedeix a una aplicació d'ASP.NET. S'utilitza com una mesura de seguretat en el control de sessions en les aplicacions d'ASP.NET. Expira quan el navegador es tanca.

cb_enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any.

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • __utma  S'utilitza per distingir usuaris i sessions. Expira als 2 anys a partir de la configuració o actualització.
  • __utmt S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira als 10 minuts.
  • __utmb S'utilitza per determinar noves sessions o visites. Expira als 30 minuts després de la configuració o actualització.
  • __utmc S'utilitza per determinar si un usuari estava a una nova sessió o de visita. Expira al tancar la sessió amb el navegador.
  • __utmz Emmagatzema la font de tràfic o la campanya que explica com ha arribat l'usuari a la pàgina web. Expira als 6 mesos després de la configuració o actualització.
Cookies de Tercers
Actualment no s'utilitzen cookies de tercers en aquest lloc web.