TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:
- Documents acreditatius de la identitat de la persona sol·licitant: Si tramiteu aquesta sol·licitud electrònicament a nom vostre amb un certificat digital, no necessiteu aportar cap altre document per acreditar la vostra identitat
- Documents acreditatius de la representació:
- En el cas de representació de majors d'edat, s'haurà d'aportar una autorització expressa per escrit i signada per la persona que vol donar-se de baixa.
- En el cas de representació de menors d’edat, s'haurà d'aportar el document legal que acrediti la representació del menor, acompanyat de la còpia del document d'identitat del menor.
TRAMITACIÓ PRESENCIAL:
- Formulari de baixa per trasllat fora d'Espanya, (el trobareu en l'apartat de DOCUMENTS d'aquesta mateixa pàgina)
- Documents acreditatius de la identitat de la persona sol·licitant:
- Persones estrangeres d’un país membre de la Unió Europea, d'altres estats membres de l'Espai Econòmic Europeo (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa (en virtut de l'Acord de Luxemburg): document d'identitat del país d'origen o passaport.
- Persones estrangeres no comunitàries: targeta de residència o passaport.
- Documents acreditatius de la representació:
- En el cas de representació de majors d'edat, s'haurà d'aportar una autorització expressa per escrit i signada per la persona que vol donar-se de baixa, acompanyada de la còpia del seu document d’identitat.
- En el cas de representació de menors d’edat, s'haurà d'aportar el document legal que acrediti la representació del menor, acompanyat de la còpia del document d'identitat del menor.
REPRESENTACIÓ: En cas d’actuar com a representant legal, si us cal, podeu trobar el formulari de sol·licitud d'autorització de representació aquí. El document és vàlid tant per tramitació presencial com electrònica. En el tràmit d'Autorització de representació per tramitar en nom d’una altra persona trobareu més informació. No us oblideu la resta documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR del tràmit d'autorització