Tràmit amb certificat Reserva d'espais del Centre Dual

Ocupació d'espais del Centre Dual per realitzar actes lúdics, socials o culturals

L’Ajuntament d’Esparreguera posa en disposició tres tipologies d’espai dins l’equipament del Centre Dual:

- Espai per al desenvolupament d’activitats: Estarà destinat a la realització d’activitats vinculades a l’àmbit d’actuació de cada entitat. En aquest sentit, es podran dur a terme, entre d’altres, tallers, xerrades, cursos formatius, activitats culturals, trobades comunitàries i altres iniciatives que fomentin la participació ciutadana i el desenvolupament social.

- Espai per a la gestió interna de les entitats: Facilitarà el funcionament administratiu i organitzatiu de les entitats. Inclourà zones habilitades per a reunions de junta, gestió de persones associades, planificació d’activitats, elaboració de projectes i altres tasques pròpies de la gestió associativa.

- Espais d’emmagatzematge: S’habilitaran magatzems o zones d’emmagatzematge perquè les entitats puguin guardar-hi el seu material propi (equipaments, eines, material didàctic, elements de difusió, etc.)

L’ús dels espais posats en disposició per l’Ajuntament podrà ser exclusiu o excloent: 

- Ús exclusiu: es produeix quan una única entitat té el dret d’utilitzar l’espai per un període determinat de forma ininterrompuda, sense que ningú més hi pugui accedir durant aquest temps. 

- Ús excloent: aquest tipus d’ús permet fer compatible la utilització de l’espai per més d’una entitat sense que se’n pugui fer un ús simultani. Cap de les entitats autoritzades en té un dret d’ús ininterromput però durant el període d’utilització autoritzat exclou a les altres entitats autoritzades. Per exemple, una sala de reunions reservada per a un grup a una hora concreta de forma reiterada.

Les activitats sol·licitades pels beneficiaris podran ser de dos tipus:

- Activitats continuades: utilització periòdica d'un espai durant un període determinat de temps, segons un calendari preestablert. És habitual en casos de formació, tallers o gestió de l’entitat.

- Activitats puntuals: ús d'un espai per a una activitat específica i de durada determinada, sense previsió de recurrència. Aquesta modalitat s'aplica, per exemple, a conferències o reunions.

Tramitació

Qui ho pot demanar

- Les associacions i fundacions sense ànim de lucre, degudament inscrites al registre d'entitats municipal de l'Ajuntament d'Esparreguera, que realitzin activitats adreçades al col·lectiu de la gent gran o vinculades a la promoció de la salut física, mental i emocional i/o a la diversitat funcional.

- Les persones físiques o jurídiques o altres col·lectius no inclosos en el punt anterior. En aquests casos, la sol·licitud s'haurà de fer a través del formulari de 'Reserva de sales i/o d'equipaments municipals'

Quan es pot demanar: els terminis per a presentar les sol·licituds varia en funció de la tipologia d'activitat per a la qual es demana autorització.

- Activitats continuades: Les entitats sol·licitants podran presentar les peticions en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació dels criteris en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Excepcionalment, es podran atendre demandes d’utilització presentades fora de termini, sempre i quan hi hagi espai disponible i s’acompleixin els requisits establerts en aquests criteris. 

- Activitats puntuals: Les entitats sol·licitants podran presentar les peticions en qualsevol moment de l’any. Les sol·licituds s’hauran de presentar amb una antelació mínima d’1 mes a la data prevista de realització de l’activitat. 

Cost

- Sense cost per les entitats sense ànim de lucre.

- Per a la resta de persones físiques o jurídics o altres col·lectius: 96 (Import hora extra 32€).

Terminis resolució

- Activitats continuades: El termini màxim per a l’atorgament de les autoritzacions serà com a màxim de 2 mesos, a comptar des de la data de tancament del període de presentació de sol·licituds. Si no es resol la petició dins d’aquest termini s’entendrà desestimada

- Activitats puntuals: el termini màxim per a l’atorgament de les autoritzacions puntuals serà com a màxim d’1 mes, a comptar des de la data de presentació de la sol·licitud. Si no es resol la petició dins d’aquest termini s’entendrà desestimada

Efectes silenci: Negatiu.

Documentació que cal aportar

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

Sol·licitud d'espais del Centre Dual, (la trobareu en l'apartat de IMPRESOS d'aquesta mateixa pàgina).

- Assegurança de responsabilitat civil de l'entitat i comprovant d'estar en vigor.

- Assegurança d'accidents, en cas de fer activitats amb menors o activitats que comportin risc per als seus participants.

Normativa

Criteris reguladors per a la reserva d'espais del Centre Dual.

Ordenança fiscal núm. 41, reguladora de la utilització dels espais municipals.

Observacions

CONDICIONS D’ÚS:

- Definir una persona de referència dins de l’entitat per a la coordinació amb la Regidoria de Gent Gran.

- Mantenir en bon estat de conservació l’espai objecte de l’autorització.

- Fer el millor ús possible de l’espai, tenir-ne cura amb tota diligència, i evitar la realització d’accions i actituds que puguin donar lloc a un perjudici o dany durant tot el temps d’utilització.

- Comunicar, amb la urgència necessària i pels canals habilitats a tals efectes, qualsevol incidència derivada de les activitats que es produeixi durant la seva permanència en la instal·lació.

- Fer servir l’espai exclusivament per a la realització de les activitats pròpies de l’activitat autoritzada. 

- Permetre que, en qualsevol moment, els representants municipals, degudament acreditats, puguin accedir a l’espai tant per a qualsevol gestió municipal vinculada amb l’equipament com per al degut control de l’activitat realitzada per l’entitat

- Deixar lliure i a disposició de l’Ajuntament l’espai, un cop s’hagi exhaurit el temps d’utilització autoritzat, i posar el mitjans necessaris per tal de garantir que es retorna en les mateixes condicions en les que es va trobar a l'hora d’iniciar l’activitat autoritzada.

La meva carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
Ajuntament d'Esparreguera
Plaça de l'Ajuntament Nº1
08292 Esparreguera
Tel: 93 777 18 01
Fax: 93 777 59 04
E-mail: oac@esparreguera.cat
Ajuntament d'Esparreguera
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

ASP.NET_SessionId

Cookie creada cada cop que s'accedeix a una aplicació d'ASP.NET. S'utilitza com una mesura de seguretat en el control de sessions en les aplicacions d'ASP.NET. Expira quan el navegador es tanca.

cb_enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any.

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • __utma  S'utilitza per distingir usuaris i sessions. Expira als 2 anys a partir de la configuració o actualització.
  • __utmt S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira als 10 minuts.
  • __utmb S'utilitza per determinar noves sessions o visites. Expira als 30 minuts després de la configuració o actualització.
  • __utmc S'utilitza per determinar si un usuari estava a una nova sessió o de visita. Expira al tancar la sessió amb el navegador.
  • __utmz Emmagatzema la font de tràfic o la campanya que explica com ha arribat l'usuari a la pàgina web. Expira als 6 mesos després de la configuració o actualització.
Cookies de Tercers
Actualment no s'utilitzen cookies de tercers en aquest lloc web.