Tràmit amb certificat Ocupacions de sòl públic per a la instal·lació de terrasses

Sol·licitud temporal de l'ocupació de l'espai públic davant d'activitats amb llicència adequada per a la instal·lació de terrasses amb taules, cadires i altres elements com ara parasols o separadors.

Tramitació

Qui ho pot demanar: El titular de l'activitat o representant acreditat d'aquest. En cas de representar al titular de l'activitat i no haver acreditat aquesta situació amb anterioritat cal aportar documentació que acrediti la representació del titular de l'activitat.

Quan es pot demanar: En qualsevol moment previ a l'ocupació

Cost: La taxa està regulada per l'Artícle 6 de l'Ordenança Fiscal núm. 10, amb una quota mínima de 70€

Terminis resolució

Efectes silenci: Negatiu

Formes de tramitació

  • TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Per iniciar Tramitació Electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar i enviar, no us oblideu d'adjuntar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

    Un cop presentada la sol.licitud rebreu a l’adreça de correu electrònic que heu consignat el document de pagament amb el que podreu abonar les taxes a través de les entitats bancàries i formes de pagament que hi consten, dins del termini que hi figura al peu. L’Ajuntament verificarà el pagament. No caldrà que presenteu cap justificant.



Documentació que cal aportar

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

- Croquis acotat: és imprescindible la presentació del croquis dibuixat indicant l’espai que es pretén ocupar amb el màxim de detall possible, incloent elements de referència de la via pública (vorera, fanals, arbres...), i amb mides suficients per a la seva interpretació. En l'apartat d'impresos teniu un croquis d'exemple perquè us serveixi de guia per a fer el vostre.

Normativa

Ordenança Fiscal núm. 10, reguladora de l’ocupació de terrenys d’us públic amb taules i cadires amb finalitat lucrativa

Article 57 del Decret 336/1988 de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament de patrimoni dels ens locals

Observacions

L'ocupació s'autoritzarà estrictament pel període sol·licitat. Si es preten ocupar fora d'aquest període caldrà fer una nova sol·licitud.

No es podrà ocupar més espai de l'estrictament autoritzat dins del període sol·licita.

La meva carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
Ajuntament d'Esparreguera
Plaça de l'Ajuntament Nº1
08292 Esparreguera
Tel: 93 777 18 01
Fax: 93 777 59 04
E-mail: oac@esparreguera.cat
Ajuntament d'Esparreguera
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

ASP.NET_SessionId

Cookie creada cada cop que s'accedeix a una aplicació d'ASP.NET. S'utilitza com una mesura de seguretat en el control de sessions en les aplicacions d'ASP.NET. Expira quan el navegador es tanca.

cb_enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any.

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • __utma  S'utilitza per distingir usuaris i sessions. Expira als 2 anys a partir de la configuració o actualització.
  • __utmt S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira als 10 minuts.
  • __utmb S'utilitza per determinar noves sessions o visites. Expira als 30 minuts després de la configuració o actualització.
  • __utmc S'utilitza per determinar si un usuari estava a una nova sessió o de visita. Expira al tancar la sessió amb el navegador.
  • __utmz Emmagatzema la font de tràfic o la campanya que explica com ha arribat l'usuari a la pàgina web. Expira als 6 mesos després de la configuració o actualització.
Cookies de Tercers
Actualment no s'utilitzen cookies de tercers en aquest lloc web.