Tràmit sense certificat Sol·licitud d'informe previ en matèria d'incendis

És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis. Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.

Tramitació

Qui ho pot demanar: La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, i, en representació d'aquestes, qualsevol que acrediti fefaentment poder actuar en el seu nom.

Quan es pot demanarPrèviament a l’inici de l’activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.

Cost: 202,09€ tal i com es reflecteix en l'ordenança fiscal núm 19

Terminis resolució: El termini per resoldre la petició d’informe per part de l’òrgan de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s’emet l’informe.

Efectes silenci: En el cas que, un cop transcorregut aquest termini no s’hagi emès l’informe, s’entén que l’informe és favorable.

Formes de tramitació

  • TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Per iniciar Tramitació Electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar i enviar, no us oblideu d'adjuntar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR.

    Un cop presentada la sol.licitud rebreu a l’adreça de correu electrònic que heu consignat el document de pagament amb el que podreu abonar les taxes a través de les entitats bancàries i formes de pagament que hi consten, dins del termini que hi figura al peu. L’Ajuntament verificarà el pagament. No caldrà que presenteu cap justificant.



Documentació que cal aportar

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

Formulari SP01 del Departament d’Interior de la Generalitat de CatalunyaEl trobareu fent clic en aquest enllaç

Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d’incendis

- En cas d’actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions

Normativa

Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis.

Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats

Llei 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica.

Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica

Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.

Ordenança fiscal núm. 19, reguladora de la taxa per la prestació dels serveis d'intervenció administrativa en l'activitt dels ciutadans i les empreses a través dle sotmetiment a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable i pels controls posterior a l'inici de les activitats.

Observacions

El tràmit s'inicia quan la persona interessada s'adreça a l'Ajuntament que és qui trametrà la sol·licitud a l’òrgan competent de la Generalitat, juntament amb el projecte que s'hagi presentat.
Un cop rebut l'informe, en un termini de dos mesos, serà l'Ajuntament qui el farà arribar a la persona interessada.

No caldrà realitzar novament aquest tràmit:

- En el supòsit d’haver tramitat una llicència d’obres i haver efectuat ja el control preventiu en matèria d’incendis.

- En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canviï de titularitat i ja disposi d’aquest control preventiu en matèria d’incendis.

La meva carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Podem ajudar-te?

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
Ajuntament d'Esparreguera
Plaça de l'Ajuntament Nº1
08292 Esparreguera
Tel: 93 777 18 01
Fax: 93 777 59 04
E-mail: oac@esparreguera.cat
Ajuntament d'Esparreguera
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

ASP.NET_SessionId

Cookie creada cada cop que s'accedeix a una aplicació d'ASP.NET. S'utilitza com una mesura de seguretat en el control de sessions en les aplicacions d'ASP.NET. Expira quan el navegador es tanca.

cb_enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any.

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • __utma  S'utilitza per distingir usuaris i sessions. Expira als 2 anys a partir de la configuració o actualització.
  • __utmt S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira als 10 minuts.
  • __utmb S'utilitza per determinar noves sessions o visites. Expira als 30 minuts després de la configuració o actualització.
  • __utmc S'utilitza per determinar si un usuari estava a una nova sessió o de visita. Expira al tancar la sessió amb el navegador.
  • __utmz Emmagatzema la font de tràfic o la campanya que explica com ha arribat l'usuari a la pàgina web. Expira als 6 mesos després de la configuració o actualització.
Cookies de Tercers
Actualment no s'utilitzen cookies de tercers en aquest lloc web.