Aquest tràmit us permet obtenir un Certificat idCAT. IdCAT és un identificador digital que s'instal·la al vostre navegador, garanteix la identitat de les persones a internet i permet operar amb diferents administracions. També permet signar documents amb totes les garanties
POSEM A LA VOSTRA DISPOSICIÓ DUES FORMES D'OBTENIR EL CERTIFICAT IDCAT:
Opció 1: emplenant el formulari que trobareu al final d'aquesta pàgina i presentant-vos a l'OAC de l'Ajuntament per validar les vostres dades
Així la persona que us atengui ja tindrà totes les dades introduïdes i només les haurà de validar. Els passos són:
- Al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar indicant: nom, cognoms, document acreditatiu d'identitat, adreça electrònica...
- Personeu-vos a l'OAC de l'Ajuntament (per una atenció més àgil us recomanem demanar cita prèvia) per validar les vostres dades.
Opció 2: Anant directament a l'OAC de l'Ajuntament d'Esparreguera
Personeu-vos a l'OAC de l'Ajuntament (per una atenció més àgil us recomanem demanar cita prèvia), la persona que us atengui emplenarà el formulari per vosaltres i validarà les vostres dades. Aquest procés requerirà que passeu més temps a l'OAC que l'opció 1 però el resultat serà el mateix.
Tramitació
Qui ho pot demanar: Qualsevol persona major d'edat
Quan es pot demanar: Durant tot l'any
Cost: Sense cost
Terminis resolució: Un cop feta la validació de les vostres dades a l'OAC, en uns minuts rebreu en el correu electrònic indicat un enllaç per descarregar-vos el certificat
Efectes silenci: No s'aplica
IMPORTANT: Cal disposar d'adreça de correu electrònic
Formes de tramitació
-
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:
Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any
Per iniciar Tramitació Electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar i enviar. Desprès us haureu de personar a l'OAC de l'Ajuntament (us recomanem demanar cita prèvia) per validar les vostres dades. Haureu de portar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR. Per realitzar qualsevol gestió presencialment és necessari presentar el document d’identitat original.
-
TRAMITACIÓ PRESENCIAL:
Oficina d'Atenció Ciutadana (Plaça de l'Ajuntament, 1)
Horari d'hivern (del 16 de setembre al 14 de juny)
- De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
- Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)
- Dimarts i dimecres, de 2/4 de 5 de la tarda (16.30) a 7 del vespre (19.00h)
Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)
- De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
- Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)
Per fer la Tramitació Presencial i per una atenció més àgil, us recomanem reservar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web: https://citaprevia.esparreguera.cat/. Haureu de portar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR. Per realitzar qualsevol gestió presencialment és necessari presentar el document d’identitat original.
Documentació que cal aportar
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:
No necessiteu presentar cap documentació si inicieu el tràmit electrònicament. Tingueu en compte, això sí, que us haureu de personar a l'OAC de l'Ajuntament per identificar-vos i validar el document identificatiu que s'indica a TRAMITACIÓ PRESENCIAL
TRAMITACIÓ PRESENCIAL:
- NIF, NIE (cal aportar document addicional si el NIE no té fotografia), PASSAPORT o DNI dels països de l’Acord Shengen, el document aportat ha de ser l'original i estar en vigor