Tràmit amb certificat Sol·licitud d’accés a la informació pública

Com a ciutadans i ciutadanes teniu dret a accedir a la informació pública elaborada per l’Ajuntament d’Esparreguera i la que està en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que ens subministren altres subjectes obligats

Tramitació

Qui ho pot demanar: Qualsevol persona major de 16 anys o representant degudament acreditat/da

Quan es pot demanar: Durant tot l'any

Cost: L’accés a la informació pública és gratuït. No obstant, l’expedició de còpies i la transformació en formats diferents de l’original, estan subjectes a allò establert per l’Ordenança Fiscal núm. 16 taxa per expedició de documents administratius

Terminis resolució: La resolució s’haurà de dictar en el termini màxim d’un mes, des del dia següent a la recepció de la vostra sol·licitud, aquest termini es pot prorrogar 15 dies si ho justifica el volum o la complexitat de la sol·licitud, prèvia comunicació a la persona sol·licitant abans del venciment del primer termini de resposta

Efectes silenci: La sol·licitud s'entén estimada, llevat que una norma amb rang de llei estableixi expressament un efecte desestimatori, total o parcial, en relació amb un determinada informació. En tot cas, no es podrà adquirir per silenci administratiu el dret d’accés si concorre algun dels límits establerts per aquesta o altres lleis per a tenir accés a la informació pública

Formes de tramitació

  • TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

    Servei de 24 hores al dia, 365 a l'any

    Per iniciar Tramitació Electrònica, al final d'aquesta pàgina heu de fer clic a TRAMITAR AMB CERTIFICAT. S'obrirà un formulari electrònic que haureu d'emplenar i enviar. No us oblideu d'adjuntar la documentació justificativa d'allò exposat, si s'escau.

  • TRAMITACIÓ PRESENCIAL:

    Oficina d'Atenció Ciutadana (Plaça de l'Ajuntament, 1)

    Horari d'hivern (del 16 de setembre al 14 de juny)

    • De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
    • Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)
    • Dimarts i dimecres, de 2/4 de 5 de la tarda (16.30) a 7 del vespre (19.00h)

    Horari d'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre)

    • De dilluns a dijous, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2/4 de 3 de la tarda (14.30h)
    • Divendres, de 2/4 de 9 del matí (8.30h) a 2 de la tarda (14.00h)

    Per fer la Tramitació Presencial i per una atenció més àgil, us recomanem reservar cita prèvia a l'OAC mitjançant la web: https://citaprevia.esparreguera.cat/. Haureu de portar la documentació indicada en l'apartat DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR. En l'apartat DOCUMENTS podeu descarregar-vos el formulari de sol·licitud accés a la informació pública que haureu d'emplenar i signar. Per realitzar qualsevol gestió presencialment és necessari presentar el document d’identitat original.



Documentació que cal aportar

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA:

- La documentació justificativa d’allò exposat, si s'escau

TRAMITACIÓ PRESENCIAL:

- Formulari de sol·licitud accés a la informació pública (en l'apartat de IMPRESOS d'aquesta mateixa pàgina)

- La documentació justificativa d’allò exposat, si s'escau

 

NOTA: Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d’accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l’hora de resoldre la vostra sol·licitud

Normativa

Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública

Llei 37/2007, de 16 de novembre, sobre reutilització de la informació del sector públic

Reial Decret 203/2021, de 30 de març, del Reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.

Ordenança no fiscal núm. 25, de transparència i administració electrònica de l’Ajuntament d’Esparreguera.

Ordenança fiscal núm. 16, Taxa per expedició de documents administratius de l’Ajuntament d’Esparreguera.

Observacions

Si voleu reclamar davant l’Ajuntament, presenteu una instància (a través dels canals establerts) i indiqueu la resolució contra la qual voleu interposar recurs i exposeu els motius de la disconformitat.

Aquesta reclamació (recurs potestatiu de reposició), l’haureu d’interposar davant del mateix òrgan que va dictar la resolució. Teniu un termini d’un mes per a presentar-la, a comptar des de l’endemà de la data en què us notifiquin la resolució.

Així mateix, les resolucions expresses o presumptes en matèria d’accés a la Informació Pública i, si s’escau, les que resolguin el recurs de reposició, poden ésser objecte de reclamació gratuïta i voluntària davant de la Comissió de Garantia d’Accés a la Informació Pública (GAIP).

També podeu sol·licitar un certificat de reutilització de la informació pública.

La meva carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
Ajuntament d'Esparreguera
Plaça de l'Ajuntament Nº1
08292 Esparreguera
Tel: 93 777 18 01
Fax: 93 777 59 04
E-mail: oac@esparreguera.cat
Ajuntament d'Esparreguera
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic

La seva privacitat és important per nosaltres

Aquest lloc web utilitza tecnologies, com les cookies, per obtenir informació sobre les audiències que veuen els anuncis i el contingut, entre altres coses. Feu clic a continuació per autoritzar l'ús d'aquesta tecnologia i el processament de les seves dades personals per a aquests fins.

La seva privacitat és important per nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

ASP.NET_SessionId

Cookie creada cada cop que s'accedeix a una aplicació d'ASP.NET. S'utilitza com una mesura de seguretat en el control de sessions en les aplicacions d'ASP.NET. Expira quan el navegador es tanca.

cb_enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any.

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • __utma  S'utilitza per distingir usuaris i sessions. Expira als 2 anys a partir de la configuració o actualització.
  • __utmt S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira als 10 minuts.
  • __utmb S'utilitza per determinar noves sessions o visites. Expira als 30 minuts després de la configuració o actualització.
  • __utmc S'utilitza per determinar si un usuari estava a una nova sessió o de visita. Expira al tancar la sessió amb el navegador.
  • __utmz Emmagatzema la font de tràfic o la campanya que explica com ha arribat l'usuari a la pàgina web. Expira als 6 mesos després de la configuració o actualització.
Cookies de Tercers
Actualment no s'utilitzen cookies de tercers en aquest lloc web.