REQUISITS PREVIS:
- Disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia d’obres quan correspongui.
- L’activitat a desenvolupar ha de ser compatible amb el planejament urbanístic.
- Disposar del projecte tècnic de l'activitat, redactat i signat per un tècnic competent, així com del certificat tècnic justificatiu del compliment de la normativa que regeix l'activitat, instal·lació o establiment, signat per un tècnic competent.
- Disposar de tots els títols habilitants necessaris per l'exercici de l'activitat. En el cas d’establiments de comerç al detall d’aliments i begudes, restaurants i establiments de menjar, provisió de menjars preparats, bars i bars-restaurants, podeu comprovar els requisits en matèria de salut alimentària en el quadre adjunt.
- Haver fet el pagament de la taxa municipal associada a aquest tràmit.
- En cas que l'activitat a desenvolupar es consideri de risc important en matèria d'incendis, segons el que preveu la Llei 3/2010 (veure columna corresponent "Requereix informe previ d'incendis"), de forma prèvia a fer la comunicació cal:
1.- Obtenir l'informe previ en matèria d'incendis.
2.- Un cop es rebi l'informe previ en matèria d'incendis, s'haurà de contactar amb una entitat col·laboradora de l'Administració per tal d'obtenir el certificat d'acte de comprovació favorable en matèria d'incendis.
3.- Disposar del corresponent certificat de comprovació favorable en matèria d'incendis (si s'escau).
ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÈS:
La comunicació no atorga a la persona o empresa titular de l'activitat, facultats sobre el domini públic, el servei públic o els béns col·lectius, ni dona cobertura a efectes contraris a l'ordenament vigent.
Si en la revisió del compliment dels requisits formals i/o materials de la comunicació es detecta una inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o manca de documentació necessària per a l'inici de l'activitat, es podrà iniciar un procediment d’esmena.
L’Ajuntament podrà incorporar l’activitat en un pla d’inspecció per a verificar el compliment dels requisits i la normativa sectorial aplicable.